Asistenta_12-01-01
Descrierea programului

Despre Ford Asistenta 12

Ford România vă oferă, în calitate de client, o poliţă de asistenţă rutieră – Ford Asistenta 12 – cu următoarele caracteristici:

Programul Ford Asistenţă 12 se adresează proprietarilor de vehicule Ford aflate în afara perioadei de garanţie, şi care recurg în mod regulat la reparatorii autorizaţi Ford pentru efectuarea reviziilor de rutină.

Programul include Servicii de Asistenţă Rutieră disponibile timp de 12 luni, sau până la următoarea revizie periodică, oricare situaţie apare prima.

COSTUL PROGRAMULUI: doar 49.99 ron TVA inclus

Pentru reparații service >1500 RON beneficiați de acest serviciu GRATUIT!

Zona de asistenţă:
Poliţa dumneavoastră permite acordarea serviciilor complete* de asistenta rutiera în România precum şi a serviciilor primare** de asistenta rutiera în următoarele ţări din Europa:
Albania, Andorra, Austria, Belarus, Belgia. Bosnia&Hetegovia, Bulgaria, Cehia, Cipru, Croatia, Danemarca, Elvetia, Estonia, Finlanda, Franţa, Germania, Gibraltar, Grecia, Irlanda, Islanda, Italia, Kosovo, Letonia, Lichtenstein, Lituania, Luxemburg, Macedonia, Malta, Marea Britanie, Moldova, Monaco, Muntenegru, Norvegia, Olanda, Polonia, Portugalia, Rusia, San Marino, Slovacia, Slovenia, Serbia, Spania, Suedia, Turcia, Ucraina, Ungaria, Vatican.

*,** Pentru detalii consultaţi fişierul cu termeni şi condiţii.

Eligibilitate

Detalii despre eligibilitate

Automobile de pasageri sau vehicule comerciale uşoare:

Ford – Cougar, Escort, Fiesta, Focus, C-Max, S-Max, Fusion, Galaxy, Ka, Mondeo, Puma, Ranger, Scorpio, Streetka, Transit, Tourneo, Kuga, Transit Connect – fără limită de vârstă sau kilometri, ce efectuează revizia la un reparator autorizat Ford.

Termeni si conditii

Descărcați aici Termenii şi Condiţiile programului FordAsistenţă 12

Procedura de urmat
Procedura

În situaţiile în care aveţi nevoie de asistenţă rutieră, contactaţi FordAsistenţă12 în România – Tel: 021 300 1261 sau One Call (+4) 0 37 37 88 000

Înainte de apelul telefonic, pregătiţi următoarele informaţii:

  • Prenumele şi numele conducătorului auto şi al pasagerilor;
  • Numărul de înmatriculare, marca şi numărul de identificare al vehiculului din talon;
  • Locul exact al evenimentului şi un număr de telefon de contact;
  • O descriere succintă a evenimentului şi a tipului de asistenţă necesar;