FORD FIESTA ST
Proiectata pentru sosea, construita pentru pista de curse. O masina care imbina performanta, functionalitatea si o economie surprinzatoare.

Ford Fiesta ST

Dezvoltat de Echipa Ford RS folosind ADN-ul de Performanta Ford, noul Fiesta ST atacă cu un sasiu și tren de rulare modificate folosind tehnologii avansate și inginerie sofisticată pentru a furniza o adevărata experienta de condus sportiv la cea mai înaltă performanță .

>Motor 1.6SCTi Ecoboost

Putere: 182CP @ 5700rpm Cuplu: 240Nm intre  1600 – 5000rpm Viteza maxima: 220km/h Acceleratie 0–100 km/h: 6.9 secunde

Emisii CO2:138g/km

Motorul

Motorul

EcoBoost de 1,6 litri Ford a fost calibrat pentru putere și reacție rapida. Designul din aluminiu reduce greutatea, permitand o mai bună performanță si o manevrabilitate superioara. Motorul noului Fiesta ST combina injectia directa și admisia variabila (TiVCT), cu o tehnologie sofisticata pentru turbocompresor și un design unic al intercoolerului .

Sistemul de franare

Sistemul de franare

Sistemul de franare al noii Fiesta ST vine cu discuri ventilate mai mari pe fata cu etriere de 54mm, discuri spate și plăcuțele de frână special selectate pentru rezistență imbunatatita la uzură.

Directia

Directia

full-electric a noului Fiesta ST a fost fin acordata pentru răspunsuri clare și o mai mare fidelitate a feedback-ului. Un braț de direcție reproiectat ajută în furnizarea de reflexe mai precise.

Sistem Avansat Torque Vectoring Control (eTVC)

Sistem Avansat Torque Vectoring Control (eTVC)

permite noului Fiesta ST abordarea virajelor cu viteza cu mai mare si precizie sporita prin controlul cuplului pe rotile motoare in viraje. TVC a debutat pe noul Ford Focus si a primit un soft special pentru Fiesta ST calibrat pentru ajustari fine ale cuplului in viraje inbunatatind semnificativ caracterul subvirator al masinii si stabilitatea fara a avea impact asupra vitezei.

Suspensia si Sasiul

Suspensia si Sasiul

Fiestei ST au fost dezvoltate de Echipa Ford RS pentru un control mai bun al vehiculului, pentru inbunatatirea capacitatii de abordare a virajelor și precizia direcției, toate acestea fara nici o pierdere de confort. Articulatiile puntii fata si spate au fost optimizate pentru reducerea ruliului si permițând arcurilor să fie reglate pentru un control mai bun pe suprafete denivelate.Arcurile si amortizoarele speciale impreuna cu coborarea garzii la sol cu 15mm au rezultat in coborarea centrului de greutate.

3 moduri ESP

3 moduri ESP

Un sofer profesionist stie ca Controlul de Stabilitate Electronica (ESC) corecteaza subvirarea sau supravirarea masinii dar cateodata interventia acestuia poate diminua placerea condusului sportiv. De aceea Fista ST pune la dispozitia utilizatorului 3 moduri de ESC:
ESC: Intervine în totalitate pentru a ajuta la prevenirea pierderii controlului masinii
ESC WIDE modul SLIP: intervine mai târziu si limitat, permițând un grad de derapare pentru șoferii entuziaști
ESC OFF: Nici o intervenție de la ESC (eTVC rămâne activ)